03 juli 2012

Post barba

För några veckor sedan blev jag ordentligt insektsbiten på ena kinden, vi var på avslutning med Julias öppna förskola i skogen, lekte och hade skoj. Dagen efter hade jag som myggbett i grupp på höger kind, det var förresten 2 grupper om 7-8 bett men de kliade inte utan värkte mer. Detta medförde att jag inte kunde raka mig ordentligt och blev med skägg.
Så här såg det ut:

Rakade av det i etapper för att testa om jag skulle kunna ha något skägg eller mustasch. Här är MC-skägget:

Nä det var inget bra, vi testar MC-mustachen:

Efter den testade jag vanlig mustasch men den bilden tänker jag inte ens lägga upp. Vi tar post barba-bilden istället:

 Slutsats: Jag kommer antingen ha helt rakat ansikte eller helskägg, det senare bara om Lina åker iväg på typ 2 månaders jobb utan att ta med familjen eftersom hon tycker att det sticks så förfärligt. Detta kommer förmodligen inte hända så jag får förbli skägglös. Lika bra det egentligen för det kliar ju rätt mycket. Jag kompenserar skägglösheten med desto mer hår uppe på huvudet.


Opps, bilden avslöjar visst var jag sitter och bloggar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar