21 oktober 2012

Födelsedagen

19e oktober 2012 var det 2 år sedan vi blev föräldrar till den underbaraste lilla tjej jag någonsin har träffat. Varje gång du ler mot mig blåser en känslostorm av kärlek genom mitt hjärta och jag vet att du är det bästa som jag och din mamma någonsin gjort. När du skrattar är det som om tiden stannar och allting är bara total lycka. Nu är du två år, vi kan ha en konversation, du kan bre din egen smörgås, fantisera fram egna lekar och så mycket mera. Tack Julia för de här första två åren, nu ska vi ha ett helt liv till att lära känna varandra.

När man fyller äter man ju tårta, vi delade den här på tre på födelsedagen. På kalaset skulle det bli desto mer.

Ett ljust blåste du faktiskt ut själv, sen fick mamma hjälpa dig så att du inte skulle elda upp luggen.

Man kan tro att du tyckte om tårtan men du åt bara godiset, ganska lik pappa där. Ät det godaste först så får du se om du orkar med resten.

Efter en heldag var det ganska skönt att få somna i mammas knä i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar