10 januari 2012

Hur tänkte jag här då?

Min lap top är snortung. Lägg därtill att jag, helt emot min egen natur, inför den här resan dessutom har printat näst intill varenda slide jag ska presentera de närmsta tre dagarna. Troligtvis för att kompensera att jag satte ihop materialet före jul och nu känner att det ligger lite väl långt bak i hjärnan. Då kan det vara nice att kunna bläddra igenom pappren lite extra.

Vanligtvis har jag en ryggsäck till datorn. Idag blev det lite bråttom iväg och jag tänkte mig kanske inte riktigt för. Jag har nämligen en axelremsväska till min tegelstens top. Utan axelrem.

Blir ju skoj att springa runt på Kalle de galle och leta efter nästa flight med den väskan. Första flighten är nämligen sen. Det kommer bli bråttom. Tur att jag är stark som en oxe.

Nämnde jag att jag dessutom har dunjacka? Det är 16 grader å sol på rivieran. Gött.

Nåväl, glad att jag lämnade klackarna hemma i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar