11 juni 2011

Förlåt då


Igår var jag på italiensk tjej-knytiskväll i Lindome. Mycket trevligt! Julia var helnöjd med David hemma hos en kompis i Kullavik. Tills jag kom in i bilen på vägen hem. Då blev det stor skrikma. Så stor skrikma att vi fick svänga av i Kållered och vandra med bärselen längs vägen tills hon somnade. Därmed blev det lite senare än vi hade tänkt oss igår.

Imorse vaknade jag och slängde en blick på klockan: 06.30.

Jag: David! Du har försovit dig!

David: blänger tillbaka

Jag: eh, det är lördag va?

David: mera bläng

Jag: eh, förlåt

Båda sluter ögonen igen för att somna om

Julia: ehe

David: blänger igen

Jag: förlåååt

Sen var det liksom ingen tvekan om vem som skulle gå upp och göra välling.

Location:Signalvägen,Öckerö,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar