12 juli 2011

Stor nöjdma

Jag är så grymt nöjd med mig själv för

Att jag kom iväg på mitt livs andra spinningpass (mitt livs första var på flamländska och räknas egentligen inte eftersom jag inte fattade när man skulle minska och öka motstånd utan mest trampade med bäst jag kunde).

Att jag bad om hjälp att ställa in cykeln istället för att på klassiskt Svensson-manér låtsas att jag är lika rutinerad som alla andra och köra med fel inställningar hela passet och ha ryggskott imorgon.

Att jag valde ett 30-minuters pass.

Att jag inte valde att vara med på activiodelen och därmed visa upp min puls under passet för varenda Hönö-bo.

Att jag valde att inte gå på efterföljande core-pass.

Att David har semester och kan ta hand om Julia så att det är helt okej att inte komma upp ur sängen imorgon.

1 kommentar:

  1. Grymt jobb Lina! Nästa gång följer jag mer än gärna med!

    SvaraRadera