13 juli 2011

Bästa presenten

Hustrun åkte iväg med sin mamma för att handla 3 saker i affären. Efter en bra stund så tyckte jag och svärfar att det gått just en bra stund för att handla 3 saker. Jag ringde då upp hustrun:

Jag: Var är ni? Tog ni loppisen och rean i Klåva på vägen eller?

Hustrun: Vi är nästan klara och du ska bara vara tyst för jag har köpt bästa presenten till dig!

Jag: Ok men kommer ni snart? (Lite mer förväntansfull)

Hustrun: Ja snart kommer vi.

Efter en stund anländer de och jag får 3 stenkakor. Glatt tackar jag och säger, åh då måste vi köpa en grammofon.

Ja det måste vi säger hustrun och ler pillimariskt. I bilen hittar jag den här:


Och kolla in dessa features:



Den klarar stenkakor, singlar, LP samt något som går på 16 varv. Hmm får googla det. Så idag har vi bland annat lyssnat på Cindy, min Cindy med Lars Kåge.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar