14 november 2011

Glömström

Min kompis K kallar mig ofta för Glömström. Idag har jag börjat misstänka att det ligger något i det. Det började i morse när vi packade inför dagens rundresa till våra fäder (det är fars dag), vi hade EN sak vi skulle komma ihåg nämligen min dator. Svärmor hade fått en iPad och datorn behövdes för att få igång den men vi glömde den...

När vi var hos mina föräldrar glömde jag min tröja och min telefon. Men jag kom ihåg alla Julias saker iallafall. Min snälla mamma kommer ut med dem imorgon så det löser ju sig bra ändå.

Eftersom jag också är far fick jag en underbar present av min lilla dotter som hon säkert hade tänkt ut alldeles själv nämligen ett årskort på Universeum så jag kan visa henne alla hajar och fåglar och allt annars kul som finns att titta på där. Lina gav mig en present hon med, ett kilo kaffebönor av finaste kvallisort, smaskens!

Nu ligger jag här i soffan och botar min glömska med småkakor. Klockan är dock 00:41 så nu är det dags att slänga sig i bingen. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar