13 juni 2011

Lik far sin

Är det något jag fått höra genom alla år så är det att jag har varit HELT hopplös att få å sova. Nu får jag igen det!



Lina har försökt få Julia att somna i över en timma, och jag har nu tagit över. Vi har lätt gått över 40 varv runt nedevåningen nu men nu sover hon i bärselen. Skillnaden mellan nu och förr är att mina föräldrar fick sitta och banka mig i rumpan så jag skulle gungas till sömns medan jag kan gå runt så här och blogga, facebooka, läsa tidningar och spela spel på min telefon. När jag blev lite större la jag mig på knä med händerna på ryggen och ena kinden i golvet och hasade mig på så sätt genom vardagsrummet, det kunde nog ta en halvtimme. Hastighet således ca 10 meter i timmar. Hoppas Julia kommer hålla det dubbla iallafall.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar