04 januari 2012

Smögens havsbad

Jag och min älskade hustru är på smögens havsbad och spáar. Hon fick presentkort på det när hon fyllde 30 i april och nu är vi här. Det är himla kul att jag fick följa med, det kan ha att göra med att jag är hennes man samt att vi bodde här när vi gifte oss för 4,5 år sedan. Då bodde vi förstås i bröllopssviten men det är inte så dumt här i detta rummet heller. Man saknar kanske jacuzin lite men å andra sidan hann Lina tillbringa tid i både bubbelpoolen och den stora poolen den här gången. Jag hann med det sist medan hon var fullt upptagen med att bli sminkad. Imorgon väntar behandlingar. Jag ska få en 60 min helkroppsmassage och Lina en 110 min ansikts-special-mega-super-duper-med-inbakad-ryggmassage-behandling. Efter det kommer vi få bråttom hem till vår lilla söta tjej. Vi saknar dig Julia, jag så mycket att jag inte kan sova utan måste vara vaken och blogga. Gomatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar