27 mars 2011

Ska det bli vår eller inte

Nu har hela familjen klarat av kräksjukan och är hyfsat på benen igen. Ibland kan man få i sig så mycket som en liten bit falukorv med en klick mos, då blir man proppmätt. Det var toktigt fint väder igår när jag mådde som sämst men jag var ändå ute på baksidan och tog den här bilden.



Gött, äntligen kommer våren! Men ack vad grundlurade vi blev, igen... Det snöar nämligen jättemycket ute. Det spelar ingen roll hur mycket tulpanerna tar sig bakom snödropparna, Kung Bore har inte släppt greppet om Hälsö än och lär väl inte göra det helt och hållet än på ett tag vad jag kan förstå. Eftersom jag räknas som pestsmittat 48 timmar efter jag tillfrisknat blir det till att stanna hemma från jobbet imorgon. Vore ju inte särskillt hyggligt att gå dit och lämna av basiluskerna så halva kontoret insjuknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar