22 mars 2011

Trött eller?

Sömnbehovet tycks ha ökat markant. En gång i tiden kunde jag sitta uppe halva nätterna och se på film eller spela datorspel och ändå orka med att jobba varje dag. Nu är det tydligen inte så längre för jag sov som en klubbad säl i 10 timmar inatt. Detta för att jag var vaken till 23 i förrgår och tog 6-tåget från Stockholm igår. Kan en natts kass sömn ta knäcken på mig nuförtiden? Jag tror inte det men helt klart behöver jag sova mer än innan. Idag är jag piggheten själv och för första gången i år tog jag vårjackan på mig och fryser inte ens. Till helgen ställer vi fram klockan och får en extra soltimma på kvällen, det kommer bli underbart! Våren, du är efterlängtad. Än mer efterlängtad är F1-premiären som också är till helgen där hjärtat klappar lite extra för Lotus eftersom Ronny Pettersson körde för dem. Måste bara hitta en TV med Viasat Motor.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar