19 augusti 2011

Min goa syrra

Igår var jag på grillfest på jobbet, 230 personer var anmälda så det var rätt knökat. Dock avvek kanske 70% efter att de ätit vilket var synd. När jag gick var vi 5 kvar :) Jag lånade en av företagscyklarna och begav mig hem till min lillasyster (konstnären). Hon hade bäddat extrasängen och var vaken när jag kom, hon låg å var arg på grannarna som hade på tv'n så högt. Hon hörde basen trots öronproppar sa hon. Jag måste varit lite lomhörd eller något på grund av att jag stått å dansat på en fest i några timmar för jag hörde då inget. Det var bara gonatt å sov så gott så sov jag som en sten som jag alltid gör.

När jag vaknade hade min underbara lillasyster redan varit vaken en stund och bakat scones och gjort smoothie på blåbär å annat gott. Till det serverades det kaffe, juice, ost och olika marmelader. Det är omtanke om en brors lite ostadiga efter-festen-snurriga huvud det.

Tack kära du för mat och husrum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar