21 augusti 2011

Slut på ledigheten

På måndag ska jag börja jobba igen efter ett 8 veckor långt sommaruppehåll. Jag började med 4 veckors semester för att sedan vara pappaledig i 4 veckor. Det har lätt varit en av mina bästa somrar i livet. Bröllopssommaren 2007 är ju svårslagen men nu har vi ju vår underbara lilla Julia så det går inte riktigt att jämföra. Alla underbara sommarlov i barndomen ligger också lite för långt tillbaka i tiden för att kunna vara med och jämföras men Mamma och Pappa ordnade alltid så att vi hade det så himla bra. Hoppas att Julia kommer ha en lika fin barndom som jag själv hade, det är det jag önskar henne mest. Då kommer hon att vara världens lyckligaste.

Sista helgen på ledigheten har vi haft besök av underbara familjerna Andersson och Torstensson. Vi fikade på lekplatsen, åt god mat och hade en riktigt trevlig kväll som avslutades med lite TV-spel. Nu ser vi fram emot en lika trevlig höst som avslutas med att jag går på pappaledighet igen. Men då blir det inte en futtig liten månad utan 10 lång härliga diton.

1 kommentar:

  1. Tack själva underbara Liljenbergare=) Gott och trevligt! och alltid kul med TV-spel;) makens axel verkar vara okej idag med, han har varit på stegen och målat så det gick nog bra! kram på er! Sara

    SvaraRadera