04 maj 2011

Altanen

Så här är det, man måste nästan göra klart ett projekt innan man får börja på ett nytt men det finns en klaosul! Om det inna projektet är innomhus så får man ha sidoprojekt utomhus, eller hur?
Som altanen till exempel. Den behöver verkligen göras iordning som du ser på bilden här brevid. På baksidan har vi en liten altan som jag redan gått på med högtryckstvätten, jag har en Kärcher med tillhörande altantvättarmunstycke eller vad det månne heta. Sedan har jag skrubbat den med linoljesåpa efter grannens instruktioner och då blir den så fin som på bilden nedan.
Så nu ska jag bara ge mig på den stora altanen på framsidan *puh*. För att få riktigt fin uta ska man sedan gå ut efter de härliga sommarregnen och skrubba av sin altan med lite mera linoljesåpa. Amenellerhur att jag kommer göra det, men nu innan sommaren finns ambitionen iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar